Saturday, May 31, 2003

٭
بيانيه‌ي راهپيمايي جمعي از نمازگزاران نماز جمعه‌ي تهران پيرامون وقايع اخير
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
جمعي از نمازگزاران نماز جمعه‌ي امروز تهران با برگزاري راهپيمايي، حمايت خود را از بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مجلس اعلام داشته و نامه 127 نماينده مجلس را محكوم كردند.
به گزارش ايسنا، در اين راهپيمايي كه پس از اتمام نماز جمعه تهران از درب شرقي دانشگاه تهران آغاز و به ميدان فلسطين ختم شد، شعارهايي از جمله "نامه مرعوبانه خط منافقين است" سر داده شد.
در پايان اين راهپيمايي بيانيه‌اي قرائت شد.
در اين بيانيه آمده است: ما با گراميداشت ياد شهيدان سوم خرداد 61، 15 خرداد 42 و بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب و بيعت مجدد با نايب امام زمان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي، معتقديم:
مسايل كنوني جامعه‌ي ما طي دو گفتمان در مجلس شوراي اسلامي مطرح گرديده است.
1 ـ گفتمان پايداري و مقاومت در مقابل تهديد خارجي كه طي بيانيه‌اي توسط اكثريت مجلس به تعداد 162 نماينده صادر گرديد.
2 ـ گفتمان سازش و تسليم در مقابل تهديد خارجي كه طي نامه‌اي مرعوبانه و توهين‌آميز به جايگاه‌هاي قانوني كشور كه با امضاي اقليت مجلس به تعداد 127 نفر صادر گرديد.
ما راهپيمايان با حمايت از گفتمان اول و اعتراض انزجارآميز از گفتمان دوم، امضا كنندگان آن را به دو دسته تقسيم مي‌كنيم.
الف: دسته‌ي اول، افرادي معدودند كه طي سال‌هاي اخير، همگام با تهديدات دشمن به جاي پيگيري مطالبات واقعي مردم، به مسايلي از جمله رفراندوم، خروج از حاكميت، استعفا و . . . دامن زده‌اند و اكنون نيز با عملياتي كردن پروژه‌ي پيشنهادي سناتور آمريكايي، ژوزف بايدن موسوم به OLL در تعرض به مقدسات از طريق نامه‌پراكني سرگشاده‌اند، اين افراد منافقين انقلاب‌اند و راه منافقين خلق را مي‌روند.
ب: دسته‌ي دوم كه اكثريت امضا كنندگان نامه‌ي مرعوبانه و توهين‌آميز موسوم به OLL مي‌باشند، كساني كه تحت تأثير امپراطوري خبري دشمن آمريكايي، دچار ترس و اضطراب و مرعوبيت شده با زايل شدن تدريجي عقل و عزم‌شان در خدمت اين پروژه قرار گرفته‌اند، اين‌ها اگر توبه كنند و به صف مؤمنين بازگردند و به خداوند تكيه كنند، به فرموده‌ي قرآن، پروردگار با ايجاد آرامش در قلوب آن‌ها بر ايمان و ايستادگي آن‌ها مي‌افزايد.
ما راهپيمايان از قوه‌ي قضاييه خواستار محاكمه‌ي منافقين انقلاب و از شوراي نگهبان خواستار توجه به عملكرد آتي نمايندگان مرعوب مي‌باشيم و در پايان با اطاعت از اوامر رهبر انقلاب در ديدار اخير با نمايندگان مجلس از هر گونه اقدام عليه منافقين انقلاب پرهيز مي‌نماييم و اظهار مي‌داريم؛
رهبرا از تو به يك اشاره، از ما به سر دويدن



٭
!ورود به مراکز خريد ممنوع
"نقل از سايت زنان ايران"

ورودی رستوران جام جم یک اطلاعیه چسبانده اند که می گوید: این مکان از پذیرفتن خانم ها با مانتوهای رنگی و کوتاه معذور است. خانمی هم که در مقابل در ورودی رستوران ایستاده، مسئول اجرای آن اطلاعیه است عملا از ورود زنان و دخترانی که مانتوهای رنگی پوشیده اند جلوگیری می کند. این صحنه ای است که این روزها مقابل اماکن عمومی تفریحی و تجاری مانند هتل هما (شرایتون سابق)، پاساژ ونک، بازار گلستان و... تکرار می شود.
از زمانی که مصوبه جدید نیروی انتظامی فروشندگان و تولید کنندگان مانتو را برای از رده خارج کردن مانتوهای رنگی و کوتاه تحت فشار قرار داده است، زنان و دخترانی که از این مانتوها استفاده می کنند نیز با برخورد پلیس مواجه می شوند.
همه این برخوردها در شرایطی اتفاق می افتد که با آغاز فصل تابستان تمایل عمومی به استفاده از لباسهای روشن بالا رفته است؛ در حالی که رنگ غالب پوشش زنان ایرانی تیره است. این روزها دخترانی که با مانتوهای فیروزه ای، صورتی، بنفش و حتی سفید در خیابانهای شهر رفت و آمد می کنند، نگران آنند که مبادا با برخورد پلیس مواجه شوند.
هرشب، به خصوص در شبهای آخر هفته می توانید دخترانی را ببینید که با مانتوهای کوتاه مقابل در رستوران ها و مراکز خرید منتظر می مانند تا ساعت کار مامور مقابل در تمام شود و بتوانند وارد شوند.




........................................................................................

Thursday, May 29, 2003

٭
ابراهيم نبوي: رذايل و فضايل
آمريكا با رذايل خود به منطقه آمده و تلاش مي كند فضيلت هاي ما را بگيرد. ( آيت الله جنتي)

در رابطه با اين كه اصولا ً علت احتمال حمله آمريكا به ايران اين است كه آمريكاي كثيف قصد دارد فضايل را از ايران تميز بگيرد و در عوض رذايل خود را به ما بدهد، فهرست برخي از اين رذايل و فضايل ذيلاًً عرض مي شود:

رذايل آمريكا: آمريكا در مسائل داخلي كشورهاي ديگر دخالت كرده و مي خواهد در آنجا كودتا كند.
فضايل ما: ما در مسائل داخلي كشورها دخالت كرده و مي خواهيم در آنجا انقلاب كنيم.

رذايل آمريكا: آمريكا جهان اسلام را دشمن خود مي داند.
فضايل ما: ما جهان اسلام را دشمن آمريكا مي دانيم.

رذايل آمريكا: آمريكا چون قدرت دارد متجاوز است.
فضايل ما: ما قدرت نداريم.

رذايل آمريكا: آمريكا با استفاده از شبكه هاي تلويزيوني خود مردم را احمق مي كند.
فضايل ما: ما تلاش مي كنيم همين كار را بكنيم، ولي مردم ما تلويزيون نگاه نمي كنند.

رذايل آمريكا: آمريكا سانسور خبري مي كند.
فضايل ما: ما كساني را كه ممكن است خبري بنويسند كه سانسور شود زنداني مي كنيم.

رذايل آمريكا: در آمريكا ديكتاتوري پنهان وجود دارد.
فضايل ما: ما حوصله نداريم پنهان كنيم.

رذايل آمريكا: در آمريكا فساد اخلاقي و مواد مخدر بيداد مي كند.
فضايل ما: در ايران فساد اخلاقي و مواد مخدر اصلاً بيداد نمي كند.

رذايل آمريكا: در آمريكا فساد مالي در حكومت بسيار زياد است.
فضايل ما: در ايران فساد مالي در حكومت وجود ندارد، فقط رهبران كشور معتقدند فساد مالي خيلي زياد است.

رذايل آمريكا: در آمريكا حكومت سرمايه داري است.
فضايل ما: در ايران ما تلاش مي كنيم حكومت سرمايه داري را بوجود بياوريم.

رذايل آمريكا: سينماي غيردولتي و بين المللي آمريكا كثيف و فاسد است.
فضايل ما: سينماي شبه دولتي و بين المللي ما تميز است، اما در ايران اجازه پخش ندارد و در آمريكا فيلمهايمان پخش مي شود.

رذايل آمريكا: حمل اسلحه در آمريكا قانوني است.
فضايل ما: در ايران همان چماق كافي است.

رذايل آمريكا: آمريكا قوانين بين المللي را زير پا مي گذارد.
فضايل ما: ما قوانين داخلي خودمان را هم زير پا مي گذاريم.

نتيجه گيري اخلاقي: جان مادرتان اسم فضيلت را نياوريد كه حال ملت از اين فضايل به هم مي خورد.



٭
پيشنهاد استراتژيست صداوسيما: نام‌نويسي در ايران براي «عمليات انتحاري» عليه آمريكا!
"سايت رويداد"

يك از كارشناسان حاضر در ميزگرد خبري شبكه دو سيما «نام‌نويسي براي انجام عمليات استشهادي» را به عنوان راه مقابله با تهديدهاي آمريكا عليه ايران معرفي كرد.

«مهدي عباسي» كه رياست مركزي تحت عنوان «بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز» را برعهده دارد و در طول ماه‌هاي اخير و به ويژه در دوره جنگ آمريكا عليه عراق، بارها به عنوان تحليلگر در تلويزيون ظاهر شده است، اين تز را ارائه كرد.

وي با بيان اينكه «شهادت طلبي مردم ايران بزرگترين سرمايه اجتماعي است» اظهار داشت: «ما در كشور خود هشت ميليون بسيجي داريم كه اگر 10 درصد آنان حاضر به نام‌نويسي براي انجام عمليات استشهادي باشند، 800 هزار نيروي جان بركف خواهيم داشت».

عباسي با مقايسه اين آمار با ميزان افراد حاضر به انجام عمليات انتحاري در لبنان و فلسطين، گفت: «در تعجب هستم، كه با وجود چنين پتانسيلي چرا برخي افراد و جريان‌ها نگران محقق شدن تهديدهاي نظامي آمريكا عليه ايران هستند».



........................................................................................

Wednesday, May 28, 2003

٭
دموکراسي از نوع امريکايي!

من خودم به شخصه از مسعود رجوي خوشم نمياد و اون رو مسئول جون خيلي از بچه هاي باحال ايران ميدونم.
ولي از اينکه آمريکايي ها دستگيرش کردند و ميخواند با اعضاء القاعده عوضش کنند متنفرم!
لازم به ذکره که روزنامه آفتاب امروز پنجشنبه تو صفحه اولش خبر دستگيري رجوي و دو نفر ديگه از مجاهدين رو توسط آمريکايي ها داده و گفته قراره اونها رو بدند به ايران و ايران القاعده اي ها رو بده!
کثافتها جون آدمها رو هم معامله ميکنند! اونهم معامله با جمهوري اسلامي!!!

آرمان



٭
مانتوي تنگ
(نويسنده: ابراهيم نبوي)

(تغييرات: آرمان)
در راستاي مبارزه با آمريكاي جنايتكار كه تا سقوط خاتمي همچنان ادامه دارد و حفظ اصول و مباني ديني( كه تا نابودي كامل اصلاحات از اهميت ويژه اي برخوردار است) برادران غيور و دندان شكن حزب الله طي حملات بي وقفه و دلاورانه خود در تهران تعداد زيادي از مانتوهاي تنگ و فاسد و عامل استكبار را پاره كردند. در همين راستا جلسه شوراي امنيت ملي تشكيل و با حضور مشاوران عالي به بحث در اين مورد مهم پرداخت.
صورتجلسه
در ابتدا منشي جلسه با دادن اخبار مربوط به احتمال جنگ و همچنين برخي از حوادث مربوطه در كشور نامه 135 نفر از نمايندگان مساله دار را قرائت و آنرا در راستاي برخي شورشهاي كشور و استفاده از مانتوهاي چاكدار دانست.
رئيس شورا: البته من با اين نظر مخالفم و معتقدم دامن رئيس جمهور از اين مانتوهاي تنگ و فاسد مبراست و ما بايد دنبال دليل اصلي بگرديم.
فرمانده سپاه: ما درست اواخر شب بود كه متوجه حضور مانتوهاي تنگ و چاكدار شديم. قلب برادران ما از ديدن اين چيزهاي تنگ و چاکدار به درد آمد و در همان زمان بود كه چند نفر به فكر پاره كردن آنها افتادند، البته با توجه به اينكه سپاه وظيفه دارد كه از انقلاب حفاظت كند طبعاً مانتوهاي چاكدار هم شامل اين رسالت الهي هم مي شود.
نماينده انصار حزب الله: برادران ما چند شب بود كه هر شب خواهراني را که اين مانتوها را ميپوشيدند ميديدند. يك بار يكي از آنها ديد كه خيلي تنگ است، معمولاً برادران ما به گشاد عادت دارند، يك دفعه حالش بد شد. تصميم گرفت كه آنرا پاره كند. او ول كن نبود تا اين كه برادران ما جلوي قضيه او را گرفتند. ساير برادران مخالفت كردند. قرار شد يك حمله ارشادي انجام شود، عده اي از برادران مي گفتند حمله كنيم، اما عده اي مي گفتند چاكدارش بدتر است. چون ممكن است گشاد هم باشد اما وقتي چاك داشته باشد همه قضاياي مملكتي ديده مي شود و بر خلاف امنيت ملي است. بالاخره بين برادران شقاق بروز كرد و حالا دو جناح در انصار وجود دارد كه يكي مخالف با چاكدار است و يكي مخالف تنگ. اما در هر حال ما وحدتمان را در مقابل آمريكا حفظ مي كنيم.
نماينده صدا و سيما: ما در اين مورد بدون توجه به گرايشات جناحي حزب الله بطور هماهنگ چه در موردي كه تنگ باشد يا چاكدار پوشش قضيه را فراهم مي كنيم. چون معتقديم قضيه اگر پوشيده باشد بهتر است.
نماينده حزب الله لبنان: انا المعترض الاجتماعيون النسوان في كل مكان مع الدامن المقبوض والباره بطريق البسيط في شوارع، لا يمكن، لا يحتمل و حزب الله في كل المكان يتخالف بانحاء المختلف و سيعلم الذين اي منقلب ينقلبون.
مترجم حزب الله لبنان: ما مخالفيم
وزير كشور: البته من بايد در اين مورد به بحث اخير رياست محترم جمهور اشاره كنم و اگر قرار است ما تسامح و تساهل را در نظر بگيريم در مورد دامن خانم هاي محترم اين مساله كاملا ً صدق مي كند، چرا كه نه، اگر قرار است ما جلوي فشارها را بگيريم به مسائل خانم ها هم نبايد فشار بيايد. البته من با خيلي تنگ هم موافق نيستم، به نظرم براي حفظ وحدت بين جناح ها كمي اگر گشاد تر بشود بهتر است. و معتقدم تا زماني كه احتمال حمله آمريكا وجود دارد خانم ها يك كمي اين چاك صاحاب مرده را كوك بزنند، بعداً وقت زياد است.
نماينده انصار: آقا من مخالفم. شما اگر آن چيز تنگي كه من ديدم ديده بوديد از اين نظرها نمي داديد. شما فكر مي كنيد چرا موضع ما تا اين حد راست افراطي است؟ اگر شما هم ديده بوديد موضع تان راست ميشد.
فرمانده نيروي زميني: به نظر من بحث هاي انحرافي نكنيم. الآن ما بايد به فكر تماميت ارضي باشيم. به نظر من ما بايد براي دفاع از كشور ارتشي غيور داشته باشيم كه فريب نخورد. بايد چاكش را بدوزند. ارتش ما اين حد از چاك را تحمل نمي كنند. آقا درش را گل بگيريد.
فرمانده سباناجا: با توجه به اعترافات گرفته شده، گروهي از سينماگران دستگير شده هم قرار بود از هر چيز تنگ و چاكداري كه ديدند فيلم هاي مخفي تهيه كنند.
وزير كشور: به نظر من ما نبايد خيلي به اين اختلافات دامن بزنيم، چون هنوز معلوم نيست كه واقعاً خانم ها دامن شان را تنگ كرده اند يا چاق شده اند. اگر چاق شده باشند آن وقت بايد يك فكر اساسي براي رژيم بكنيم، چون اينطوري كه نمي شود.

رئيس شورا: من كفايت مذاكرات را اعلام مي كنم و مسائل زير را به عنوان نتايج جلسه اعلام مي كنم:
1) شورا تصميم گرفت در اين مورد به خانم هايي كه مانتو تنگ مي پوشند يا چاق مي شوند هشدار بدهد. شوراي عالي انقلاب فرهنگي موظف است تا يك هفته ديگر يك الگوي گشاد كه قابل تحمل براي نظام اسلامي باشد تهيه كند.
2) فروشگاههاي لباس زنان بايد به فكر طاقت برادران ما باشند و براي زنان مناسب سليقه برادران لباس تهيه كنند.
3) تا زماني كه احتمال حمله آمريكا وجود دارد حمل و خريد و فروش و داشتن هر چيز تنگي به هر نحو ريختن آب به آسياب دشمن است و جرم تلقي مي شود.
4) هر نوع مذاكره توسط طرفداران رئيس جمهور با آمريكا در حكم پوشيدن مانتو تنگ است و باعث مي شود تا نفرت يا هر چيز ديگر برادران ما برانگيخته شود.
5) براي جلوگيري از استكبار جهاني ما و كليه كشورهاي دوست نوع گشاد را توصيه مي كنيم.
جلسه تا هفته بعد تعطيل شد.



........................................................................................

Tuesday, May 27, 2003

٭
پناهجوي ايراني عباس اميني براي اينكه به "بهشت اسلامي " برنگردد در اعتراض به حكم اخراجش از طرف دولت انگليس چشمها، گوشها و دهان خود را دوخت.

عباس اميني که شب گذشته تلوزيونهاي بريتانيا او را در اتاقي کوچک و با لب و چشم و گوش دوخته، در حال نيمه بيهوش نشان دادند، با دشواري به خبرنگاران گفت که من فقط يک متر خاک خدا مي خواهم که در آن در صلح و آرامش زندگي کنم و براي همين به اينجا آمده ام. به گفته رضا مرادي، دبير فدراسيون سراسري پناهندگان در لندن عباس در اعتراض به تصميم وزارت کشور در بازگرداندنش به ايران از هفته گذشته اعتصاب غذا کرده و از پنجشنبه شب اقدام به دوختن لب، پلکها و گوشهاي خود کرده است.






٭
عماد رام در گذشت.

عماد رام آهنگساز، نوازنده و خواننده و پايه گذار اجراي سبک بخصوصي از آهنگهاي محلي شمال ايران، روز شنبه پس از مدتها مبارزه با سرطان در آلمان درگذشت.
"آهنگ خدايا از عماد رام"
روحش شاد...



٭
ممنوعيت مانتوهاي کوتاه و رنگي؛ حمله به مانتوفروشيها و گفتگوي راديو فردا با جوانان تهران
جوانهايي که جرعه اي از آزادي را گدايي ميکنند؛ دلشان به سخاوت جلادان در بخشش آزادي انتخاب رنگ خرسند است و آنرا نيز نميابند.




٭
اجراي بيسابقه بيش از 30 حكم شلاق در ملاء عام طي دو هفته در رفسنجان
"خبر صوتي راديو فردا"




٭
باز هم يک قانون جديد!!!

رييس مجمع امور صنفي و خدمات توزيعي اعلام کرد که در فصل بهار و تابستان کليه رستورانها و اغذيه فروشيهاي تهران موظف خواهند شد در ساعت 11 شب مغازه هاي خود را ببندند.

رئيس مجمع امور صنفي و خدمات توزيعي بيان داشت: تنها پيشنهاد ساعتهاي كاري هفت صنف مانند چلوكبابيها ، رستوران داران و اغذيه فروشان مورد اشكال بود كه قرار شد اين دسته از صنوف در شش ماهه اول سال تا ساعت 23 و در شش ماهه دوم تا ساعت 24 فعال باشند.



٭
فعاليت زنان در باجه های بانک ممنوع شد
"از سايت زنان ايران"
شورای عالی بانکها به کلیه بانکها اعلام کرد که به خاطر حفظ شعائر اسلامی از به کار گماردن زنان در پشت باجه ها برای انجام امور بانکی خودداری کنند.
حراست بانک ملی نیز این ابلاغیه را به کلیه واحدهای خود اعلام کرده است. لازم به ذکر است برخی از بانکها هنوز این مصوبه را اجرا نکرده اند.
یک کارشناس امور بانکی دراینباره به خبرنگار ما گفت: به نظر می رسد شورای عالی بانکها این ابلاغیه را به دستور جای دیگری صادر کرده است.
گفتنی است این ابلاغیه به صورت پلمب شده و سربسته به تمام بانکها رسیده است.




........................................................................................

Sunday, May 25, 2003

٭
آقاي خامنه اي رهبر مسلمين جهان: آنهايي که فکر مي کنند جمهوري اسلامي مشرعيت ندارد بايد بگويند پس کدام نظام است در جهان که مشروعيت دارد.



........................................................................................

Home