Saturday, May 31, 2003

٭
بيانيه‌ي راهپيمايي جمعي از نمازگزاران نماز جمعه‌ي تهران پيرامون وقايع اخير
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
جمعي از نمازگزاران نماز جمعه‌ي امروز تهران با برگزاري راهپيمايي، حمايت خود را از بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با نمايندگان مجلس اعلام داشته و نامه 127 نماينده مجلس را محكوم كردند.
به گزارش ايسنا، در اين راهپيمايي كه پس از اتمام نماز جمعه تهران از درب شرقي دانشگاه تهران آغاز و به ميدان فلسطين ختم شد، شعارهايي از جمله "نامه مرعوبانه خط منافقين است" سر داده شد.
در پايان اين راهپيمايي بيانيه‌اي قرائت شد.
در اين بيانيه آمده است: ما با گراميداشت ياد شهيدان سوم خرداد 61، 15 خرداد 42 و بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل و تجديد ميثاق با آرمان‌هاي انقلاب و بيعت مجدد با نايب امام زمان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي، معتقديم:
مسايل كنوني جامعه‌ي ما طي دو گفتمان در مجلس شوراي اسلامي مطرح گرديده است.
1 ـ گفتمان پايداري و مقاومت در مقابل تهديد خارجي كه طي بيانيه‌اي توسط اكثريت مجلس به تعداد 162 نماينده صادر گرديد.
2 ـ گفتمان سازش و تسليم در مقابل تهديد خارجي كه طي نامه‌اي مرعوبانه و توهين‌آميز به جايگاه‌هاي قانوني كشور كه با امضاي اقليت مجلس به تعداد 127 نفر صادر گرديد.
ما راهپيمايان با حمايت از گفتمان اول و اعتراض انزجارآميز از گفتمان دوم، امضا كنندگان آن را به دو دسته تقسيم مي‌كنيم.
الف: دسته‌ي اول، افرادي معدودند كه طي سال‌هاي اخير، همگام با تهديدات دشمن به جاي پيگيري مطالبات واقعي مردم، به مسايلي از جمله رفراندوم، خروج از حاكميت، استعفا و . . . دامن زده‌اند و اكنون نيز با عملياتي كردن پروژه‌ي پيشنهادي سناتور آمريكايي، ژوزف بايدن موسوم به OLL در تعرض به مقدسات از طريق نامه‌پراكني سرگشاده‌اند، اين افراد منافقين انقلاب‌اند و راه منافقين خلق را مي‌روند.
ب: دسته‌ي دوم كه اكثريت امضا كنندگان نامه‌ي مرعوبانه و توهين‌آميز موسوم به OLL مي‌باشند، كساني كه تحت تأثير امپراطوري خبري دشمن آمريكايي، دچار ترس و اضطراب و مرعوبيت شده با زايل شدن تدريجي عقل و عزم‌شان در خدمت اين پروژه قرار گرفته‌اند، اين‌ها اگر توبه كنند و به صف مؤمنين بازگردند و به خداوند تكيه كنند، به فرموده‌ي قرآن، پروردگار با ايجاد آرامش در قلوب آن‌ها بر ايمان و ايستادگي آن‌ها مي‌افزايد.
ما راهپيمايان از قوه‌ي قضاييه خواستار محاكمه‌ي منافقين انقلاب و از شوراي نگهبان خواستار توجه به عملكرد آتي نمايندگان مرعوب مي‌باشيم و در پايان با اطاعت از اوامر رهبر انقلاب در ديدار اخير با نمايندگان مجلس از هر گونه اقدام عليه منافقين انقلاب پرهيز مي‌نماييم و اظهار مي‌داريم؛
رهبرا از تو به يك اشاره، از ما به سر دويدن



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home