Monday, June 30, 2003

٭
واژه امنيت را تعريف کنيد؟



دختر 19 ساله تهراني در يک روز 2 بار و توسط دو گروه مختلف ربوده شد و مورد تجاوز قرار گرفت

دختر جوان در غرب تهران سوار بر يک خودرو مسافرکش پيکان شد. پس از چند دقيقه شخص ديگري نيز به عنوان مسافر سوار اتومبيل شد و با همدستي راننده دختر را تهديدبه مرگ کرده و پس از تجاوز، او را در حالت رقت باري در يکي از بيابانهاي حاشيه تهران رها کردند. دختر جوان به سختي خود را به حاشيه جاده رساند تا از خودروهاي عبوري درخواست کمک کند. اتومبيلي با 3 سرنشين توقف کرد و با حالت دلسوزي اين دختر را سوار کرد.آنها نيز پس از انحراف از مسير اصلي دختر جوان را مورد تجاوز قرار دادند و متواري شدند. در نهايت دختر جوان دوباره خود را به کنار جاده کشاند و اين بار پيرمردي به ياري او شتافت.


نظر احتمالي پليس آگاهي در جواب اعتراض والدين دختر: خدا را شکر کنيد که در آخر پيرمردي او را پيدا کرد. اگر گروه سوم هم جوان بودند بايد الآن دخترتون رو تو پزشک قانوني ميديديد!!!وقت ما رو هم با اين مسائل تلف نکنيد! ميتونيد دخترتون رو تو خانه حبس کنيد تا اتفاقي براش نيفته. ما فقط مسئول اندازه چاک مانتوها هستيم! به اين مسائل کوچک کاري نداريم!

روزنامه جام جم سه شنبه 10 تيرماه- صفحه حوادث

5جوان که در 2نوبت اقدام به ربودن يک دختر کرده و او را مورد آزار و اذيت قرار داده بودند ، روز گذشته دستگير شدند. به گزارش خبرنگارما ، چند روز پيش دختر 19ساله اي که قصد عزيمت به خانه يکي از بستگانش را داشت ، در غرب تهران سوار بر يک دستگاه خودروي پيکان شد که ظاهرا در حال مسافرکشي بود. چند دقيقه پس از سوار شدن اين دختر، راننده اقدام به سوار کردن يک مسافر ديگر کرد و پس از طي مسافتي کوتاه ، در يک لحظه يکي از سرنشينان خودرو در حالي که چاقويي در دست داشت ، اين دختر را تهديد به مرگ کرد. ساعتي بعد اين دختر در بيابان هاي حاشيه تهران در حالي که وضعيت رقت باري داشت ، به حال خود رها شد و خلافکاران بدون توجه به وضعيت دلخراش اين دختر، از محل متواري شدند. دقايقي پس از اين ماجرا، دختر جوان با سختي و مشقت خود را به حاشيه جاده رساند تا از خودروهاي عبوري درخواست کمک کند. اين انتظار، زياد طول نکشيد و اين بار يک خودروي عبوري که 3سرنشين داشت ، با متوقف کردن خودرو، از سر دلسوزي اين دختر را سوار کرد؛ اما سرنشينان بدون توجه به شرايطي که براي اين دختر پيش آمده بود، ناگهان تغيير مسير دادند و آنها نيز وي را مورد تعرض قرار داده و سپس از محل متواري شدند. با گذشت چند ساعت از اين ماجراي دلخراش ، دختر جوان بسختي خود را بار ديگر به حاشيه جاده کشاند و اين بار پيرمردي به ياري او شتافت.

دختر جوان در حالي که بشدت مي گريست ، از راننده خواست او را به نزد خانواده اش ببرد. در پي اين دو حادثه ، والدين دختر با مراجعه به دادسراي جنايي تهران ، شکايتي را از سرنشينان 2خودرو مطرح کردند و موضوع پرونده براي تحقيق به شعبه 11 پليس آگاهي تهران ارجاع شد.

روزنامه جام جم

ميدونيد تو امارات متحده عربي خانمها ساعت 3 نصفه شب با خيال راحت درخيابان قدم ميزنند؟

نظر شما درباره امنيت موجود در جمهوري اسلامي چيه؟






........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home