Monday, May 12, 2003

٭
"ابراهيم نبوي"

چرا اينترنت نابود بايد گردد؟
در راستاي حملات اوج گرفته به اينترنت توسط عناصر غيور و دردمند، كه به نظر مي رسد بخش هاي مختلف وجودي شان دچار درد شده است، و ضرورت بررسي علل همزماني حملات آمريكاي جنايتكار به عراق و مسوولان عزيز به اينترنت، دلايل حملات اخير به اينترنت ذيلاً به عرض مي رسد:
1) مفاسد اجتماعي: مسوولان امر مي ترسند خداي ناكرده جوانان وطن با مراجعه به سايت هاي اينترنتي فاسد بشوند و تعداد فواحش كشور و تعداد معتادان كشور عزيز ما ايران از اينكه هست بيشتر بشود، اين در حالي است كه كارشناسان معتقدند بيشتر از اين ممكن نيست.
2) خبر رساني: يكي از مفاسد اينترنت اين است كه خداي ناكرده جوانان وطن در آن خبرها را مي خوانند و از چيزي كه هر روز مي بينند خبردار مي شوند. كارشناسان معتقدند آدم وقتي از چيزي كه مي داند خبردار شد خيلي بد مي شود.
3) روابط غير اخلاقي: در راستاي اينكه در ايران هيچ مهماني از صبح تا شب( و بالعكس) برگزار نمي شود و دختران و پسران در خيابانها همديگر را نمي بينند و كارهاي مختلفي با هم نمي كنند، لذا يكي از دلايل حمله به اينترنت جلوگيري از روابطي است كه مدتهاست اتفاق افتاده است. كارشناسان پيشنهاد مي كنند كه مسوولان سياسي، اخلاقي وطن پسران را مجبور كنند كه همه شان تغيير جنسيت بدهند و دختر شوند ( يا بالعكس)، چون در هر حال همجنس گرايي بهتر از بي ناموسي است.
4) ديدن تصاوير مستهجن: با توجه به اينكه در ايران ماهواره ها كم تصاوير مستهجن و غيره پخش مي كنند و در كشور هر روز خبر كشف( و اختراع) تعداد زيادي از سي دي هاي مستهجن پخش نمي شود و با توجه به اينكه در ايران اصلاً فيلم پورنو و غيره وجود ندارد، براي حفظ ناموس ملت، كه سالهاست وظيفه آن به دوش حكومت جمهوري اسلامي گذاشته شده، لذا لازم و واجب است كه سايت هاي ايراني كه تصاوير مستهجن ندارند تعطيل شوند تا جامعه دچار آسيب نشود.
5) سلامت جسمي: يكي از مفاسد مهم اينترنت اين است كه جوانان وطن از شب تا صبح بيدار مي ماتند و از اين طريق باعث مي شوند كه مسوولان كشور بدخواب بشوند و به انواع ناراحتي هاي رواني، از جمله مطالعه و كسب اطلاعات دچار مي گردند. لذا بر مسوولان واجب است كه قضيه را از بيخ ببرند. مبارك است، انشاالله.



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home