Monday, June 16, 2003

٭
از نگاه حسين شريعتمداري:

شب هاي شيطاني!
¤ ساعت كه از نيمه شب مي گذرد، ترددهاي شيطاني آغاز مي شود. آن هم از سوي كساني كه به عياشي اين ساعتها عادت دارند. سالها در پستو خانه ها- آنجا كه به وسعت استخرهاي مختلط و سالن هاي رقص شان بوده است- پايكوبي كرده اند و ديگر طاقت در خانه ماندن را ندارند. به كمترين بهانه اي مي خواهند به خيابان بريزند و خيابان ها را به هم بريزند. سالها خانه هايشان را به هم ريخته اند و اكنون نوبت خيابان است!
اين جرئت را اما نجابت اسلام به آنان داده است. اگر كشور، كشور اسلام نبود و به كوچكترين حركتي چماق پليس و بازجويي جنايي بر سرشان فرود مي آمد، آيا بازهم اينگونه به خيابان مي آمدند؟ آيا باز هم جرئت مي كردند كه مقدسات كشور را مورد هتك و بي حرمتي قرار دهند؟
اين چند شب، در شهر پايتخت عجبا كه شيطان سر از پناهگاه خود به در آورده است و عربده مي كشد. شب ها، شبهاي شيطاني خرداد است و اهل مفسده ماه خويش را چه خوب يافته اند. (احتمالا منظور کيهان از ماه اهل مفسده اشاره به 2 خرداد و 16 خرداد و پيروزي اصلاح طلبان درون حکومتي نيز هست - رئيس جمهور که بي غيرت باشه بايد هم از شريعتمداري بخوره، نوش جونش)
¤ راههاي مقابله البته روشن تر از روزهاي تصميم است. مي شود اينان را سركوب كرد و با اعلام حكومت نظامي نگذاشت كه جم بخورند! مي شود با آنان صحبت كرد- اما نه نيمه شب، بلكه روز و در مراكز و دفاتر مخصوص اين كار و نه خوابگاهها و خيابانها! (آقاي بازجو دلش براي بازجويي بچه ها لک زده)
صاحب اين قلم مي داند و ايمان دارد كه رأس فتنه در كانونهاي نفوذي در حاكميت كشور، پنهان است و امكان چنين هجمه هاي حساب شده اي بدون بهره گيري از امكانات ارتباطي و اطلاعاتي و خبري و مالي تقريباً ممتنع است.
مي گويند آهنگ پيش درآمد 18تير امسال زودتر از موعد بوده است، سالروز 18تير كه يادباد و يادبود نمي خواهد. خيانت كه يادمان ندارد! پوستين وارونه بر تن تمام حقيقت ها پوشيدن و پوشاندن، يعني همين. در هر حال جامعه انقلاب در چنگال ابتذال، از اعتدال خويش فاصله گرفته است. بر ماست كه با پرچم «عدالت» اين جامعه را به اعتدال خود برگردانيم و ذي نفوذان ميراثخوار را تحويل محكمه عدل الهي دهيم.
والسلام



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home