Monday, June 16, 2003

٭
تمرکز مدياي غرب بر روي ايران...
زمينه سازي افکارعمومي جهان توسط امريکا
چهار خبر CNN درباره ايران در يک روز



ايران از گزارش فعاليتهاي هستگي خود سرپيچي کرده است...
=================================================

به دنبال ششمين شب تظاهرات دانشجويي ضد حکومتي در ايران، وزير امورخارجه اين کشور در روز دوشنبه اظهار داشت شکايتي را مبني بر آنچه که او آنرا دخالت امريکا در امور داخلي ايران ناميد، تسليم سفارت سوئيس، حافظ منافع آمريکا در اين کشور کرده است
=================================================

دانشجويان ايراني براي ششمين شب متوالي در برابر رهبران محافظه کار مذهبي تظاهرات کردند.
از سه شنبه گذشته يک رشته از تظاهرات خونين خياباني در تهران رخ داده است........

=================================================

خاطرات يک فاحشه قديمي يکي ازمشهورترين وبلاگهاي ايراني است!!!
خاطرات يک دختر روسپي يکي از پر خواننده ترين بلاگهاي ايران، کشور تندرو اسلامي ايست که در آن اينترنت به دليل دسترسي کاربران آن به دنياي ممنوعه کنترل ميشود.
نويسنده ناشناسي که خود را يک روسپي پيشين 24 ساله معرفي ميکند ميگويد که او نميخواهد تنها به تحريک جنسي خوانندگان در کشور اسلامي محافظه کاري که سکس و عشقورزي در خارج از حلقه ازدواج ممنوع است بپردازد.
او در سايت خود ميگويد: "يه عده ممکنه اين نوشته ها رو به چشم فيلمهای سکسی و اروتيک ببينند. يه عده هم ممکنه بتونن نکاتی رو از اين نوشته ها پيدا کنند که به دردشون بخوره. مثل چاقو می مونه که هم ميشه باهاش آدم کشت و هم ميشه خيار پوست کند."
سايت او و ديگر سايتهاي به اصطلاح غير اخلاقي خاطرات ايرانيان روزنه کوچکي به تفکر جوانان ايراني ايست که در زير نفوذ قوانين سخت اجتماعي اعمال شده پس از انقلاب 1979 پرورش يافته اند.
نسل امروز ايران از اينترنت براي اظهار نظرات خود و ارضاء عطش خود راجع به اطلاع از کليه مطالب ممنوعه از سکس تا تفريحات غربي و نيز سياست بهره ميگيرد.
محافظه کاران ايران در حال تلاش براي محدودسازي اينترنت همانند آنچه که در مورد تلوزيونهاي ماهواره اي انجام دادند به بهانه پاک کردن تاثير جنبه هاي غير اخلاقي فرهنگ غربي ميباشند و بدنبال آن اين پنجره مردم ايران نيز بسته خواهد شد.
مونا جوان ايراني ميگويد: "اين تنها ارتباط من با جهان غرب است. يک کليک و من در لوس آنجلس هستم. همچنين اينترنت به من امکان ميدهد که بتوانم بطور آزادانه با بقيه مردم جهان ارتباط داشته باشم."
او معمولا پس از مدرسه به يک کافي نت در نزديکي محل ميرود که با دوستان خود چت کرده و يا از آخرين مدها و يا اخبار ايرانيان هنرمند تبعيدي ساکن لوس آنجلس اطلاع يابد.
او در حاليکه بطور پنهاني سايت ايراني را که در رابطه با نکات دوستيابي است ميخواند سعي بر جمع کردن لبخند خود ميکند.
هاله ميگويد: "من نگران اين هستم که از دسترسي به سايتهاي مورد علاقه ام منع شوم. من اتصال به سايتهاي غير اخلاقي را خوب نميدونم. ولي مهم اينه که چه کسي تعيين ميکنه کدوم سايت اخلاقي و کدوم سايت غيراخلاقيه. "



........................................................................................

Home