Thursday, June 19, 2003

٭
اين مطلب مربوط به قسمت نظرخواهي سايت فاحشه (به افراد زير 18 سال توصيه نميشود) بوده که به علت محدوديت در قسمت نظرخواهي آن سايت در اينجا آورده شده است.
همانطور که قبلا گفتم بنا به اظهار CNN اين سايت از پرخواننده ترين سايتهاي ايرانيست!!!
ضمنا لينک صوتي بسيار جالبي در اين سايت موجود است به نام "درد و دلهاي يک فاحشه" که آگاهي از اين مسائل نيز بد نيست! البته همين لينک صوتي در ارديبهشت سال گذشته (1381) نيز با نام "گفتگوي تکان دهنده راديو پژواک با يک زن ساکن تهران درباره تن فروشي خود" بر روي سايت گويا قرار گرفت
========================================================================
ديروز چيزی رو اينجا (منظور همان قسمت نظرخواهي سايت مذکور بوده است) نوشتم که باعث دريافت يک سری فحش و بد و بيراه و يک Email انتقاد آميز مؤدبانه شد...
براي فحشها جوابي ندارم...
ولي جواب اون انتقاد رو همينجا ميدم
اولا ديروز چی نوشتم:
----------------------------------
نويسنده: آرمان
پنجشنبه، 29 خرداد 1382، ساعت 8:52

سلام ساناز جان من اولا از طرف کليه افراد بی منطقی که اون دری وری ها رو گفته بودند ازت عذر ميخوام. بعضی ها هنوز شعورشون نميرسه که اگه کسی به کار روسپيگری روی مياره به علت هرزگی اخلاقی نيست و اين مشکلات جامعه امروز ايرانه که باعث اين مشکلات شده و هر دختر ديگه ای که جای اين اشخاص باشه به همين مسائل کشيده ميشه. من خودم شخصا به پاکی تمام انسانها منجمله شما اعتقاد کامل دارم و داشتن رابطه هايی که به طور آزادانه داشتی رو هم مثل روابط تموم دنيا و خودامون روابطي طبيعی و منطقی و انساني ميدونم. اگر همين انسانهاي احمقي که کارهاي شما رو تقبيح ميکنند خرج مسافرت مشهد و کربلا و مکه و ... رو صرف کمک به هموطنان خودشون که در مقاطع خاصي دچار نياز مالي هستند بکنند خيلي از اين بدبختي ها کم ميشه! فاسد و هرزه و کثيف اونهاند، نه شما. از صداقتت و شجاعتت در بيان مشکلات جامعه ايران هم بسيار سپاسگزارم. راستی من از طريق لينک CNN به سايت شما متصل شدم!
هموطن شما
آرمان
========================
انتقاد مؤدبانه دريافت شده در Email
salam
bebakhshid mozaheme vaghtet misham .man peighame ke baraye sanaz ferestade bodi ra khondam mikhastam beporsam shoma ke migi inha adamhaye pake hastan va taraftari mikoni aya hazeri ba yekishon ezdevaj ya in harfharo hamin jore zade ke on delesh khosh beshe .
arman jon kheiliha sadisme in kar ra darand na ehtiyajate mali.
bye
سلام،ببخشيد مزاحم وقتت ميشم. من پيغامي که براي ساناز فرستاده بودي رو خوندم. ميخواستم بگم شما که ميگي اينها آدمهاي پاکي هستن و طرفداري ميکني. آيا حاضري با يکيشون ازدواج کني و يا اين حرفها رو همينجوري زدي که اون دلش خوش بشه؟
آرمان جون، خيلي ها ساديسم اينکار رو دارند، نه احتياج مالي. باي
=========================
دوست عزيز،
۱- در مورد ازدواج، اگه من ببينم کسي براي نياز مالي اين کار رو کرده و از بقيه نظرات فرد مناسبي باشه، از اون کاري که در شرايط اضطرار مالي انجام داده چشمپوشي ميکنم و باهاش ازدواج خواهم کرد.
۲- روسپيگري به هر دليلي هم که انجام بشه بسيار بسيار شريفتر از دزدي، زورگيري، رشوه گيري و رانت خواري، آدم فروشي (سربازان گمنام امام زمان) يا حتي کم فروشيه! حداقلش اينه که طرف مقابل با رضايت پول ميده!!!!
۳- در همه جاي دنيا و حتي در کشورهاي پيشرفته، مدرن و مرفه روسپي به تعداد مورد نياز جامعه وجود داره. ولي در ايران به علت فقر مادي و فرهنگي اين تعداد انقدر زياد شده که ما به کشورهاي ديگه هم صادر ميکنيم(بالاخره اينهم يکي از صادرات غير نفتي اين آخوندهاي کثافته!!!)
۴- آيا شما که اينچنان در برابر روسپيها موضعگيري ميکنيد، حتي براي يکبار هم که شده به اين فکر کرده ايد که وجود روسپي به تنهايي هيچ معنايي نداره و به ازاي هر روسپي حداقل بايد ده ها مرد وجود داشته باشه که با پرداخت پول از اونها استفاده جنسي کنه!؟ آيا تا بحال فکر کرديد که اگر تقاضا براي چنين چيزي موجود نبود، اين جنس عرضه نميشد!؟ آيا به نظر شما اين آقاياني که مشتريان اين خانمها هستند و با پرداخت پول در ازاي سکس اينکار رو تشويق ميکنند هم حداقل به همون اندازه شخص روسپي پليد و کثيف هستند؟
۵- من واقعا نميفهمم منظور شما از عبارت ×ساديسم اينکار× چيه!؟
من تا اونجايي که ميدونم ساديسم يعني آزار جنسي شخص مقابل در هنگام انجام عمل جنسي!
ولي من فکر ميکنم خانم ساناز و بقيه کسانيکه از اين راه امرار معاش ميکرده و ميکنند، خود بيشتر از هر کس ديگري در معرض آزار جنسي هستند! براي اطمينان بيشتر شما را دعوت ميکنم که يکبار به دقت به همان لينک ×درد و دلهاي يک فاحشه× که در سمت راست وبلاگ ×فاحشه× قرار گرفته گوش بديد. اميدوارم نظر شما در مورد کسانيکه ساديسم دارند عوض بشه...
۶- باز هم اصرار دارم که کليه انسانها پاک هستند و اگر مشکلي هست از اين حکومت لعنتي ماست که با عقب نگه داشتن مردم از نظر فرهنگي و مادي و ... جامعه ايرانيان رو به اين روز کشانده.
۷- از انتقاد شما متشکرم و اميدوارم همه بتوانند به همين صورت مودبانه انتقادهاي خود را بيان دارند.
منتظر انتقادهاي شما هستم.
هموطن شما
آرمان

مخصوص انتقادهاي مودبانه:




........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home