Tuesday, April 29, 2003

٭
فرازهايي از توضيح المسائل حضرت امام خميني رحمه الله عليه

http://www.pwit.ac.ir/Occasion/Ahkam/resale19.htm#f7

فراز اول
٢٣٩٤ اگر انسان پيش از آنكه دختر عمه يا دختر خاله خود را بگيرد با مادر آنان زنا كند، ديگر نمى‏تواند با آنان ازدواج نمايد.
٢٣٩٥ اگر با دختر عمه يا دختر خاله خود ازدواج نمايد و پيش از آن كه با آنان نزديكى كند با مادرشان زنا نمايد عقد آنان اشكال ندارد.

نتيجه گيري اخلاقي اول از آرمان:
اگر ميخواهيد با عمه و يا خاله خود نزديکي نماييد و علاقه به ازدواج با دختر آنها نيز داريد، تا زمان ازدواج با دخترعمه و دخترخاله خود صبر کرده و سپس با خاطري آسوده با عمه و خاله خود نزديکي کنيد!
تبصره: نزديکي همزمان با عمه و دخترعمه و يا خاله و دخترخاله در حالتي که تبعيض ايجاد نشود و از هر دو لذت يکسان ببريد و مساوات برقرار سازيد جايز است! ولي اگر شک کنيد که به علت جوانتر بودن دخترعمه (دخترخاله) و يا پرتجربه تر بودن عمه (خاله) لذت بيشتري از او ميبريد و به دختراو بي مهري ميکنيد جايز است با هر کدام جداگانه نزديکي نماييد و در فاصله بين هر دو نزديکي بول مستحب است.
-----------------------------------------------------------------------------------------

فراز دوم
٢٤٠٥ مادر و خواهر و دختر پسرى كه لواط داده بر لواط كننده حرام است اگر چه لواط كننده و لواط دهنده بالغ نباشند، ولى اگر گمان كند كه دخول شده،يا شك كند كه دخول شده يا نه، بر او حرام نمى‏شوند.
٢٤٠٦ اگر با مادر يا خواهر يا دختر كسى ازدواج نمايد و بعد از ازدواج با آن كس لواط كند، آنها بر او حرام نمى‏شوند.

نتيجه گيري اخلاقي دوم از آرمان:
اگر ميخواهيد با کسي لواط نماييد و علاقه به ازدواج با مادر، خواهر و يا دختر او نيز داريد، تا زمان ازدواج با بستگان او قدري تامل بفرماييد و سپس با او لواط کنيد! نزديکي و لواط همزمان با مادر و پسر و يا خواهر و برادر ويا دختر و پدر در صورتيکه عورت آنها از هم پنهان بماند جايز است. اليته بهتر است از ناف تا زانو آنها از هم پنهان بماند.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فراز سوم
٢٤٢٩ پدر و جد پدرى مى‏توانند براى محرم شدن، يك ساعت‏يا دو ساعت زنى را به عقد پسر نابالغ خود در آورند و نيز مى‏توانند دختر نابالغ خود را براى محرم شدن، به عقد كسى در آورند ولى بايد آن عقد براى دختر مفسده نداشته باشد.
٢٤٣٠ اگر پدر يا جد پدرى، طفل خود را كه در محل ديگرى است و نمى‏داند زنده است‏يا مرده، براى محرم شدن به عقد كسى در آورد، بر حسب ظاهر محرم بودن حاصل مى‏شود و چنانچه بعدا معلوم شود كه در موقع عقد آن دختر زنده نبوده عقد باطل است‏و كسانى كه به واسطه عقد ظاهرا محرم شده بودند نامحرمند.
٢٣٧٥ پدر و جد پدرى مى‏توانند براى فرزند نابالغ خود ازدواج كنند و بعد از آن كه طفل بالغ شدد، اگر ازدواجى كه براى او كرده‏اند مفسده‏اى نداشته، نمى‏تواند آن را به‏هم بزند.
٢٤٥٩ مستحب است در شوهر دادن دخترى كه بالغه است‏يعنى مكلف شده عجله كنند، حضرت صادق عليه السلام فرمودند: يكى از سعادتهاى مرد آن است كه دخترش در خانه او حيض نبيند.
٢٤١٠ اگر كسى دختر نابالغى را براى خود عقد كند و پيش از آنكه نه سال دختر تمام شود، با او نزديكى و دخول كند، چنانچه او را افضا نمايد (افضا شده، يعنى راه بول و حيض و يا راه حيض و غائط او يكى شده باشد) هيچ وقت نبايد با او نزديكى كند.

نتيجه گيري علمي:
به هر دليلي (اعم از محرم شدن با پسر همسايه و يا گرفتن 5000 تومان پول و ...) ميتوانيد دختر خود را در حاليکه حتي 1 روز بيشتر ندارد شوهر دهيد! فقط از او خواهش کنيد قبل از آنکه 9 سال او تمام بشود اون رو افضا نکنه! (افضا شده، يعنى راه بول و حيض و يا راه حيض و غائط او يكى شده باشد)
اگر دختر بالغه (بالاي 9 سال) داريد بجنبيد و قبل از بدبخت شدن (قبل از آنکه دختر کوچولوتون در خانه حيض ببينه) اونرو شوهر بديدو باشد که در دنيا و آخرت سعادتمند باشيد و در آن دنيا با حضرت امام صادق (ع) محشور شويد!






........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home