Wednesday, April 09, 2003

٭
پايان ديکتاتوري صدام بر تمام مردم آزاديخواه جهان و مخصوصا ملت در رنج خاورميانه مبارک باد

زنگها براي که به صدا در ميآيند؟

جشنهاي خياباني مردم عراق مسلما داراي پيام آشکاريست براي باقي ديکتاتورهاي خاورميانه که دوره آنها نيز به سر آمده است... هم اکنون مردم عراق مشغول دستگيري و محاکمه بعثيون صدام هستند. ولي ديکتاتورهاي ايران حتي جايي براي محاکمه باقي نگذاشته اند. مادران بچه هاي پاک کشته شده توسط اين دژخيمان آنها را با چنگ و دندان تکه تکه خواهند کرد و انتقام ربع قرن ظلم و ستم را خواهند گرفت... ليست تمام جلاداني که در شب اعدام به بهانه به جهنم فرستادن دختران پاک مجاهد به آن عزيران تجاوز کرده اند آماده شده و به محض آزادي ايران آن جلادان به دست مردم آزاده ايران پاره پاره خواهند شد... ديگر شکي باقي نمانده... نابودي رژيم آخوندي نزديک است... چشم انداز آزادي ايران از هم اکنون پيداست....


مردم عراق مجسمه صدام را از جلوي وزارت نفت عراق در بغداد پايين ميکشند






خبرنامه اميرکبير(تحت پوشش انجمن اسلامي دانشجويان): سرانجام ديکتاتور سقوط کرد

در پي خروج نظاميان عراقي از بغداد و بي دفاع ماندن اين شهر سر انجام پس از سه هفته جنگ و كشته شدن حدود هزار نفر از مردم غير نظامي پايتخت بغداد امروز سقوط كرد و نيروهاي متحدين كنترل شهر را بدست گرفتند.
ر پي سقوط ديكتاتور عراق مردم بغداد با پايين كشيدن مجسمه صدام و پاره كردن عكسهاي او سقوط وي را جشن گرفتند و به پايكوبي پرداختند
بنا به گزارش منابع خبري مردم بصره خود مشغول دستگيري و محاكمه عناصر باقيمانده حزب بعث عراق هستند. نيروهاي انگليسي در اين مورد اقدامي انجام نداده اند.
مردم كردستان عراق نيز با توجه به فاجعه اي كه صدام در حلبچه ببار آورد سقوط صدام را به جشن و پايكوپي گذراندند. عشاير عراقي نيز سقوط ديكتاتور را با تير هاي هوايي و هلهله برگزار كردند.






















........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home