Friday, March 07, 2003

٭
سلام، صبح شنبه بخیر...

8 مارس روز جهانی زن رو با تقدیم این دسته گل به تمام خانمهای جهان و خصوصا بانوان فهیم ایرانی تبریک میگم...



فروغ:" گفتم که بانگ هستی خود باشم, اما دريغ و درد که زن بودم"
به امید برابری واقعی زن و مرد در حقوق و مسئولیت... نمیدونم متوجه این مسئولیت میشین یا نه!!! ولی خانم فريماه شريفي راد این موضوع رو خیلی خوب درک کرده و در مراسم روز جهاني زن در فرهنگسراي دانشجو گفته که تا وقتي قانون نفقه باقي است و مرد موظف به نان آوري، نمي توانيم انتظار داشته باشيم گامي در جهت بهبود حقوق زنان برداشته شود(سایت زنان ایران).

خوب حالا امروز چه خبره...

اولا که مراسم مختلفی درباره روز زن برگزار شده... ولی یه چیز جالب هست که اگه شما وارد اینترنت بشید و با مردم کشورهای دیگه چت کنید میبینید که معمولا چیزی در این باره نشنیدند و گویا این فقط خانمهای ایرانی هستند که با جدیت مسائل مربوط به امور زنان رو دنبال میکنند که این خودش جای امیدواریه... گویا این انقلاب حداقل کاری که کرده اینه که باعث شده مردم ما به خودشون بیاند و فکر کنند که دور و برشون چه خبره... راستی یه چیز جالب! به گزارش همون سایتی که بالا گفتم در همون گرد همایی آقای کامبيز توانا پشت تریبون گقته که زن روشنفکر ايراني هم قرمه سبزي خوب مي پزد و هم فيلم پست مدرن مي بيند .
آرمان: به این میگن یه زن کامل... با همه گرفتاریهاش قرمه سبزی رو میپزه ...

روزنامه آفتاب صبح شنبه در قسمت پایین صفحه اول گزارش داده که دو پسر بن لادن در پاکستان دستگیر شدند... در همین حال سایت BBC از قول مقامات امریکایی و پاکستانی این موضوع رو تکذیب کرده!!!

به گفته سایت BBC در فهرست جدید وزارت امور خارجه امریکا ایران جزو 6 کشوریه که آزادیهای دینی رو محدود کرده... این کشورها شامل "برمه، چين، ايران، عراق، كره شمالى و سودان" میباشند...

صدای امریکا اعلام کرده که آمريکا و بريتانيا پيشنهاد کردند شورای امنيت سازمان ملل متحد تا روز هفدهم ماه مارس جاری به عراق مهلت بده...BBC هم گفته که ایران آخرین گروه تجسس را که در ميدان های نبرد سابق ايران و عراق (جنگ هشت ساله 1980 تا 1988) در نواحی مرزی عراق به دنبال اجساد شهدا می گشته بیرون آورده که از گزند جنگ در امان باشند.

فعلا خبر دیگه ای نیست... برید روز جهانی زن رو به خانمها و دوست دختراتون و مادرتون و خواهرتون و خالتون و عمتون و .... تبریک بگید که اگه یادتون بره بدبختین!!!!



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home