Friday, February 28, 2003

٭
من وقتی گفتم رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفته که 20 درصد از جمعیت ایران دارای بیماریهای روانی از نوع جدی هستند بعضی ها شاکی شدند و ...

برای اینکه ببینید رئیس انستیتو روانپزشکی تهران همچین بیراه هم نگفته برین و یه نگاهی به این مطلب بکنید. احتمالا یارو از این ذوب شدگان در ولایته....

نوشته: طبق آمار ارائه شده حدود 30 ميليون نفر امسال در راهپيمايي 22 بهمن شركت داشتند...
خدایی به نظر شما کسی که چنین چیزی بنویسه حالش خوبه؟؟؟




اونجا زیر مطلب نظر خواهی هم داره....
من نظرم رو نوشتم: "دوست عزیز سلام، طبق گزارشی که من از برادرا دریافت کردم امسال بیش از پانصد میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند! عدد خود را اصلاح کنید. با تشکر آرمان"

شما هم میتونید همونجا نظرتونو بنویسید....



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home