Wednesday, February 26, 2003

٭
انتخابات شوراها و دعوای داغ دو جناح... هیاهو برای هیچ!


من که خودم پس از انتخابات سال 72 و 76 دیگه حالم از هر چی انتخاباته بهم میخوره و هیچ امیدی به اینجور انتخاباتها ندارم... دفه آینده فقط تو انتخاباتی شرکت میکنم که موضوعش تغییر نام کشورمون با برداشتن کلمه "اسلامی" از درون نام رسمی ایران و موضوع اون انتخابات، جدا کردن دین از سیاست و بخاکسپاری ولی فقیه باشه... دیگه هیچ اعتقادی به اصلاحات و دعواهای جناحی دو گروهی که اکثر اعضاعشون (نه همه) بفکر پر کردن جیبهای خودشون و بالا کشیدن سرمایه های این ملت هستند ندارم... البته این رو هم میدونم که باز خیلی ها میرن به نامزدهای به اصطلاح جناح چپ رای میدند که اونم از سر درماندگیه و هر چقدر هم که حکومت اسلامی این رای ها رو به صورت مهر تایید مشروعیت نظام به رخ جهان بکشه باز همه میدونند که واقعیتش چیه! خدا رو شکر که با گسترش اینترنت وتریبونهای خبری مختلف دیگه دست اینا پیش کل جهان رو شده...

ولی میون این همه هیاهو دعواهای جناحها خیلی دیدنی و خنده داره و منو بیشتر به یاد کارتون "تام و جری" میندازه...
مثلا جالبه که جناح راستی که همیشه ملت رو همه جوره تشویق میکرد که برند و تو این انتخابات شرکت کنند و وظیفه شرعی و دینی و ملی و ناموس پرستی و ... حالا که از نتیجه انتخابات گریزونه و میدونه که شانسی نداره، داره به همه تلقین میکنه که این انتخابات بی فایدست و .... البته این کارشون خیلی جالبه... اینجوری اگه ملت زیاد تو این انتخابات شرکت کنند که نشانه تایید و مشروعیت نظامه!!! اگه هم شرکت نکنند که نشونه اینه که مردم به حرف جناح راست گوش دادند و بخاطر احترام به اونها تو این انتخابات شرکت نکردند!! حالا این وسط هر کسی اومده و داره نظرات آنچنانی هم میده!!!
عضو شورای سردبیری روزنامه رسالت گفته که (صفحه 11 روزنامه آفتاب روز6 اسفند) جبهه دوم خرداد انحصار طلب شده و شکاف بینشون زیاد شده و این شوراهای شهر سیاست زدست و فایده نداره و ... و آخرشم گفته خوب پس برای همین مردم تو این انتخابات شرکت نمیکنند و همه چیز رو انداخته گردن جبهه دوم خرداد...بعدش آقای اسدالله بادامچيان، معاون سياسي جمعيت مؤتلفه‌ي اسلامي در اظهار نظری بسیار باحال گفته که بسياري از مردم و بسياري از متدينين مي‌گويند " ما رأي مي‌دهيم، اما از آن‌ها هر چيزي كه دل‌شان مي‌خواهد از صندوق بيرون مي‌آورند " که احتمالا منظور ایشان بیرون آوردن نام یکی از اشخاص معلوم الحال (به سبک کیهان) در انتخاباتیه که ایشون رو آنقدر با آبرو ریزی از تو صندوق بیرون کشیدند و در ته لیست گنجوندند که خودش هم خجالت کشید و استعفا داد و برگشت و باز هم با پررویی به ریاست مجمعش ادامه داد!
حالا بعدش رييس هيأت عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي اومده و به اصطلاح پاسخی دندانشکن به آقا داده که تو این انتخابات بزرگ رو كه برگ زريني براي انقلاب هست رو زیر سوال بردی و مردم عزيز و فداكار ايران براي نگاهباني از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و در جهت پاسداري از شيوه و مرام امام راحل و مقام معظم رهبري در انتخابات شوراهاي اسلامي شركت نموده و پاسخي عملي به تبليغ (احتمالا منظورش تبلیغات بوده) زهرآگين داخلي و خارجي خواهند داد.
حالا وسط این دعواها شما بیاین پیدا کنید پرتقال فروش را!!! متدینین رای ندند به حرف جناح راستی ها گوش دادند... رای بدند از شیوه امام راحل و مقام معظم رهبری پاسداری کردند و ...
خلاصه این وسط آقایون و خانمهایی که معمولا شرکت کردن و شرکت نکردنشون در انتخابات و اصولا همه کارهای دیگشون بدلیل لجبازیشون با آخوندا بوده موندند چیکار کنند... بهتر بود یه کارشناس امور لجبازی با آخوندها داشتیم میامد این موضوع رو بررسی میکرد و میگفت که این آقایون و خانمهای لجباز چجوری سعی کنند حال این آخوندا رو بگیرند!؟ من از همینجا به تمام کارشناسان عزیز اعلام میکنم انواع کارشناسی های موجود رو که برام ای-میل کنید با اسم خودتون همینجا میگذارم که بقیه هم استفاده کنند... ولی زود باشید که 1 روز بیشتر وقت نداریم!!!
آه!!! در حالیکه من داشتم اینو مینوشتم، داداشم با اولین رای کارشناسی وارد شد!!! روزنامه آفتاب امروز صبح امروز (پنجشنبه 8 اسفند) قبل از اینکه من اعلام نیاز به رای کارشناسی رو اعلام کنم خودش با توجه به همین روحیه زیبای لجبازی مردم خوشفکر ایران، اولین نظر رو داده و با تیتر درشت از قول مردم (که احتمالا شامل من و شما و دوستامون و فامیلامون نمیشه و من هنوز نفهمیدم این مردم یعنی کی) نوشته که "دل آزرده ایم، اما مخالفان حضور خود را ناکام میگذاریم" و به عبارتی گفته لجبازی با آخوندهای تندرو جناح راست بوسیله شرکت در انتخابات ممکنه!!!



هنوز هم منتظر کاشناسی های لجبازی برانگیز بعدی هستیم
مخلص شما!
آرمان



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home