Tuesday, February 18, 2003

٭
امروز یه دوست همدرد بهم ای-میل زد و بعد از یه انتقاد قشنگ ازم تعریف هم کرد... معمولا وقتی من میگم کسی از من تعریف کرده همه میدونند طرف عممه... یه رفیقی هم داشتیم میگفت مگه اینکه عمت تعریفت کنه... بابا ولی امروزیه دیگه عمه هه نبود... بابا میگم ای-میل زد.... اولش خودم هم فکر کردم عمه هست... میخواد یه چیزی بگه من دلم باز شه... بعد دیدم بابا عمه که اینترنت نداره.... چه میدونم والا شاید عمه ما هم پیشرفته شده... ای-میل میزنه!!! به هر حال هر کی بود دمش گرم... حرفای منو خونده بود و وقتی برام گفت خونده و خوشش اومده کلی ذوق کردم... سعیم رو میکنم به انتقادش هم گوش بدم...
اوه اینم بگم... یکی هم پریروز ای-میل زده بود و گفته بود این چه وب لاگیه که همه چی توشه... منم گفتم بابا موضوعش "آرمانز دیلی لایفه" یعنی زندگی روزانه... میخوام توش تازه جک هم بگم به زودی... بعد ای-میل زد گفت چرا نوشتی آرمان... گفتم آرمان تایتلشه ولی موضوعش "آرمانز دیلی لایفه" بعد دیدم راست میگه ها... اوون بالا فقط اسمشو نوشته... کسی چه میدونه موضوعش چیه... بعد طرف ای-میل زد و گفت وب لاگ سیاسی باید فقط سیاسی باشه!!! گفتم بابا ما رو چه به سیاست... بذار همینجوری دیلی لایفی حال کنیم بریم جلو...
حالا هم برای اطلاع همه... مخصوصا عمه جان...
این دیلی لایفه منه... به هر چی فکر میکنم... اصلا دیگه تایتلش هم میکنم آرمانز دیلی لایف...
میتونه اینجور چیزا توش باشه...
مطالبی در مورد ایران - زبان فارسی - عشق - علاقه - محبت - جک - داستان - خبر - طنز - کاریکاتور - فیلم - موسیقی دین و مذهب
مقالات سیاسی
مقالات فرهنگی
لینک به سایتای دیگه و اخبار
روابط دختر و پسر و حتی سکس و بقیه تابوهای ایران!!!
ولی سعی خودم رو میکنم خرابش نکنم... جدی میگم اینو...

مخلص همگی شما
آرمان مخملباف





........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home