Monday, February 17, 2003

٭
سلام....
من سه شنبه هم اینجام....

ما یعنی از هند هم عقب تریم
داشتم صبحونه میخوردم یه روزنامه همشهری زیر دستم بود مال پریروز... دیدم صفحه آخرش نوشته که يك زن هندي به دليل كتك زدن دختر ۴ ساله خود در دادگاه محاكمه شده. ماجرا از این قرار بوده که اين زن ۲۶ ساله در داخل پاركينگ يك مركز خريد در هند، فرزند خودش رو به اصطلاح تنبیه میکرده که ناغافل دوربين هاي مداربسته تو پارکینگ حالش رو گرفتند...
دادگاه هم اونو محكوم به پرداخت ۵۰۰ دلار جريمه و شركت در كلاس هاي روانشناسي و يك سال حبس تعليقي کرده.

به خودم گفتم ببین دختر بچه 4 ساله تو هند برای خودش شخصیت داره و قانون حمایتش میکنه!!! ولی تو ایران باباهه میفهمه دختره 20 سالش دوست پسر داشته سرش رو بیخ تا بیخ میبره و قانون عصر حجری حکومت اسلامی هم هیچ کاری نمیکنه!!!
به خودم گفتم پس چی شد این تمدن چند هزار ساله!!! خداییش تمدن 2500 ساله رو تو 25 سال داغون کردن هم هنره ها !!!!




........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home