Sunday, February 16, 2003

٭
بعضی وقتا آدم از چیزایی که میشنوه نسبت به آینده این کشور ناامید میشه و میگه شاید ما با وجود این احمقهایی که دور و برمون داریم حقمونه چنین حکومت عوضی ای و چنین زندگی نکبت باری داشته باشیم....
ببینید، این نمونه ایه از مشکلات برخی از مردم ما!!!


به نقل از سایت حادثه:

مردي‌ بخاطر داشتن‌ 5 فرزند دختر از دادگاه‌ تقاضاي‌ طلاق‌ كرد

26 بهمن - اعتماد، مردي‌ بخاطر وجود فرزندان‌ دختر به‌ دادگاه‌ خانواده‌ مراجعه‌ كرد تا به‌ اصرار مادرش‌، همسر خود را طلاق‌ دهد.

اين‌ مرد 38 ساله‌ كه‌ داوود نام‌ دارد در حضور قاضي‌ دادگاه‌ گفت‌: من‌ اهل‌ يكي‌ از شهرستان‌هاي‌ مازندران‌ هستم‌. 15 سال‌ پيش‌ مادرم‌ به‌ خواستگاري‌ معصومه‌ يكي‌ از دختران‌ همسايه‌ رفت‌ و پس‌ از يك‌ هفته‌ من‌ و معصومه‌ به‌ عقد يكديگر درآمديم‌. چون‌ تنها پسر خانواده‌ بودم‌ مادرم‌ علاقه‌ شديدي‌ به‌ نوه‌ پسر داشت‌. تا اينكه‌ معصومه‌ باردار شد. مادرم‌ از خوشحالي‌ پردرآورده‌ بود و شب‌ و روز مثل‌ يك‌ پرستار از معصومه‌ مراقبت‌ مي‌كرد، تا اينكه‌ فرزندمان‌ به‌ دنيا آمد، ولي‌ نوزاد برخلاف‌ انتظار مادرم‌، يك‌ دختر بود. مادرم‌ آنقدر ناراحت‌ شد كه‌ حتي‌ يك‌ هفته‌ به‌ ديدن‌ ما و بچه‌ نيامد. خلاصه‌ كنم‌، دومين‌ و سومين‌ فرزندمان‌ هم‌ دختر شد و مادرم‌ تهديد كرد اگر چهارمين‌ بچه‌ پسر نباشد، بايد معصومه‌ را طلاق‌ بدهي‌. روزها و ماه‌ها گذشت‌ تا معصومه‌ باردار شد و پس‌ از 9 ماه‌ انتظار، در چهارمين‌ زايمان‌ هم‌ دختري‌ به‌ دنيا آورد. مادرم‌ وقتي‌ در بيمارستان‌ فهميد كه‌ چهارمين‌ نوه‌اش‌ هم‌ دختر است‌ از ناراحتي‌ شديد بيهوش‌ شد و از حال‌ رفت‌، بعد هم‌ به‌ اصرار از من‌ خواست‌ معصومه‌ را طلاق‌ بدهم‌ و با دختر ديگري‌ ازدواج‌ كنم‌ تا برايش‌ پسري‌ به‌ دنيا بياوريم‌. با خواهش‌ و تمنا مادرم‌ را راضي‌ كردم‌ تا صبر كند شايد پنجمين‌ بچه‌مان‌ پسر باشد. او فقط‌ به‌ داشتن‌ يك‌ نوه‌ پسر فكر مي‌كرد و نمي‌توانست‌ درك‌ كند كه‌ معصومه‌ گناهي‌ ندارد. خداخدا مي‌كردم‌ تا پنجمي‌، پسر باشد اما از بخت‌ بد من‌ و همسرم‌، پنجمين‌ نوزاد هم‌ يك‌ دختر بود و مادرم‌ با قهر و دعوا مجبورم‌ كرد كه‌ به‌ دادگاه‌ بيايم‌ و دادخواست‌ طلاق‌ بدهم‌.
آقاي‌ قاضي‌ من‌ زنم‌ را دوست‌ دارم‌ اما بخاطر مادرم‌ مجبورم‌ كه‌ طلاقش‌ بدهم‌. اگر مادرم‌ را راضي‌ كنيد كه‌ از تصميمش‌ منصرف‌ شود، من‌ از طلاق‌ صرفنظر مي‌كنم‌.

یک پیشنهاد: بچه دار شدن که کاری نداره. بازم سعی کن شاید پنجاهمیش پسر بود.... راستی میتونی با مامان جونت امتحان کنی!!! شاید اون برات پسر بزاد....
-





........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home