Tuesday, February 11, 2003

٭
اینا رو هم دوستان برای من فرستادند... نمیدونم کدوم بچه باحالی درستشون کرده ولی خدایی دمش گرم.............
-
فکرش رو بکنید یه روز کیهان اینجوری در بیاد...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
یا مثلا اینجوری ...



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این هم از روزنامه جام جم...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بابا مگه ولی فقیه دل نداره ....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
من خودم دو بار به این نامرد رای دادم... هیچ وقت فکر نمیکردم انقدر ازش متنفر بشم... روزای اول که اومد تو دانشگاهمون چقدر حرفاش به دلمون نشست... پاک خام شدیم... اولین کسی بود که میدیدیم حرف آزادی رو میزنه... اونیکی بی شرفا حرفش رو هم نمیزدند... وقتی خاتمی در جمع دانشجوها از آزادی میگفت بغضمون گرفته بود... دوست داشتیم دستشو ببوسیم... تازه الان میفهمم مردم چطوری عکس اون دیو رو تو ماه دیدند.... اونا هم مثل ما خام شدند... من خودم موقع انتخابات کلی برای این سید نامرد تبلیغ کردم... فکر کردم بیاد همه چی درسته... بعدشم که دیدیم دوره اول فقط حرف زد گفتیم بهش رای نمیدیم که اون اشک تمساح شبای انتخابات کارش رو کرد... عجب هنرپیشه هایی هستند این آخوندا... دوستم میگه خاتمی میخواد کاری بکنه ولی نمیتونه... میگم نمیتونه استعفا بده!!! یا اصلا بگه من میخوام آقای ایکس نمیذاره! کسی که برای رئیس جمهوری یک مملکت کاندید میشه باید جرات مبارزه رو داشته باشه... حتی اگر بکشنش....

در مسلخ عشق جز نکو را مکشند ***************** روبه صفتان زشتخو را مکشند
گر عاشق صادقی ز مردن مهراس ***************** مردار بود هر آنکه او را نکشند

آیا طرفمون عاشق صادقه!!! به اون چاپلوسیش جلو آقا نمیاد که اینجوری باشه...
ولش کن بابا. عکسشو ببینیم دلمون خنک شه....


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
اینم اون سردار سازندگی!!! جناب سردار؛ بدهی های خارجی ایران بعد از اون سازندگی ها و افتتاح های الکی چقدر شد....
بزودی وقت پاسخگوییه سردار! آماده باش...



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home