Monday, February 24, 2003

٭
قابل توجه فمینیست های مسلمان (كژدمهای عزیز) !!!

(به مناسبت روز جهانی زن-8 مارس)

حضرت علي (ع):"زن كژدمى است كه گزيدنش شيرين است."

اه! خانم محترم چرا ناراحت میشی؟ به همین راضی باش دیگه!!! 1300 سال پیش بوده! امکانات نبوده جور دیگه به عربای اونموقع حالی کنند این جنس مونث عجب جنس باحال بدیه!!! اونوقت مجبور میشدند اینجوری مثال بزنند!!!
بازم خدا رو شکر کن... این تشبیه میتونست اینجوری هم باشه: "زن الاغیست که لگدش دلچسب است"

به خدا منظوری نداشتم... مخلص همه بانوان گرامی هم هستم... قصد فقط شوخی بود!
من خودم طرفدار پر و پا قرص تساوی رن مرد هستم! البته نه فقط در حقوق! هم در حقوق و اختیارات زندگی و هم تو مسئولیت پذیریش!!!
بعضی (بابا گفتم بعضی، یعنی از هر 1000 تا یکی) از این بانوان محترم حرف اختیارات که میشه شروع میکنند داد و بیداد که حقوق زن داره پایمال میشه و ما باید حق خودنون رو از شما مردای .... بگیریم و ال و بل!!! ولی همون خانم محترم وقتی حرف مسئولیت پذیری میشه تنها حرفی که میزنه اینه که: "این کارا به تو مربوطه! من کاری ندارم چیکار میخوای بکنی! یه کم از مردای مردم یاد بگیر!!! خیر سرت مثلا مردی!!!"

البته همونطور که گفتم از هر 1000 تا یکی! اونم از بین زنای خارجی! زنای ایرانی که ماشااله همشون فرشته اند....

امضاء
زن ذلیل


(یکی نیست بهم بگه بدبخت تو که انقدر حساب میبری غلط میکنی اون دو خط رو مینویسی که بعدش مجبور شی یک "غلط کردم نامه" 16 صفحه ای دنبش ردیف کنی!!! بابا به خدا میترسم شب زنم تو خونه رام نده و بگه برو پهلوی همون حضرت علیت بخواب بازم بی نمکی یادت بده....




........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home