Thursday, February 27, 2003

٭
دوست عزیزی ای-میل زده بود و کلی به مطلب من در مورد دیوانگی ملت و راهپیمایی های حکومتی اعتراض کرده بود و در راستای انتقاد سالم (به روش روزنامه معلوم الحال کیهان) کلی فحش (حتی از نوع آنچنانی به اصطلاح ناموسی) به من و چرندیات وبلاگم (به قول ایشان) داده بود و در آخر گفته بود من (یعنی آرمان) غلط کردم گفتم که 20% مردم ایران دارای بیماریهای شدید روانی هستند!

اولا من از ایشون به این علت که عصبانیشون کردم عذر میخوام...

دوما: من چیکاره بیدم آخه! من چیکاره بیدم... آقای دکتر جعفر بوالهری، رئیس انستیتو روانپزشکی تهران گفته بید (به سبک سریال پاورچین) لینکش رو هم که داده بودم باباااااااااااااااااااااااااا.....

سوما: حالا شما چرا اونقدر ناراحت شدی! شاید شما جزو 80% سالمش باشی!

چهارما: اگه 20% ایرانی ها روانی نیستند، پس اون عده ای که میرند راهپیمایی 22 بهمن و قدس و ... رو از قبرس میارند؟

پنجما: بازم انتقاد کنید... انتقاد باحاله... انتقاد انسانهای باشعور باعث میشه آدم چیز یاد بگیره! انتقاد کیهانی هم خودش یه سوژه خیلی باحاله....

مخلص همگی شما

آرمان (Armanpf@hotmail.com)





........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home