Wednesday, February 12, 2003

٭
حادثه(نقل از سایت حادثه): ازدحام جمعيت منجر به مرگ 14 زائر در مراسم حج شد

ای قوم به حج رفته کجائيد؟ کجــائيد؟
معشوق همــــين جاست بيائيد! بيائيد!

معشوق تو همسايه و ديوار به ديـــوار
در باديه سرگشته شما در چـه هوائيد؟

ده بار از آن راه بدان خانه برفتــــــيد
يکبار از اين خانه، بر اين بام برائــيد

مقامات عربستان سعودي اعلام كردند تا كنون در مراسم حج 14 تن جان خود را از دست داده اند. به گفته آنان حادثه به هنگام شلوغي برگزاري مراسم در خارج از مكه و در منا روي داد. همه ساله مقامات عربستان سعي دارند با اتخاذ تدابيري از وقوع حوادث مختلف كه به علت شلوغي و ازدحام بيش از حد روي مي دهد جلوگيري كنند.
به گفته مقامات مسئول كشته شدگان از مليتهاي مختلف ايراني، مصري، پاكستاني، هندي و يمني بوده اند. حضور بيش از دو ميليون مسلمان در مراسم حج سالانه باعث مرگ عده اي مي گردد.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دل من که هیچ براشون نمیسوزه! اگه زنده میموندند بعید نبود باز 5 سال دیگه همینقدر ارز از مملکت خارج کنند برند اونجا بزنند تو سر و کله همدیگه!!!
کاش یکی به اینا میگفت اگه این پولی رو که به مناسبت مراسم حج همه ساله تو جیب حکومت عقبمانده عربستان میکنند خرج مردم بدبخت کشور خودشون بکنند ثوابش هزار مرتبه بیشتره...
پول رو بدید عربای عربستان بخورند که گردنشون کلفت تر شه! دخترای از همه جا رونده بی پول ایرانی هم برای در آوردن پول میرند پیش عربای دبی کار میکنند!!! اونوقته که باید کلاتونو بالاتر بگذارید!!!!
من خودم یه آدمی رو میشناسم حاضره هر سال یه گونی پول بده بره اونجا سنگ پرت کنه رو سره یه سنگ دیگه! ولی اگه بهش بگند همسایه عزیز، من بچم رو باید عمل کنم. میشه صدهزار تومن به من قرض بدی دو ماه دیگه بهت بدم انگار بهش فحش ناموسی دادند!!!

-
من با اسلام دشمنی ندارم! ولی عقل هم خوب چیزیه!!!



........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home